środa, 13 września 2017

Wakacyjne zdjęcia

"Ro­biąc zdjęcie łapiemy je­den frag­ment nasze­go życia, by za parę lat mieć coś do cze­go zaw­sze można wrócić."

Lato powoli dobiega końca. Słońce zachodzi szybciej. Robi się chłodniej. Z tej okazji chciałabym się pochwalić kilkoma wakacyjnymi krajobrazami. Zdjęcia zrobiłam w zeszłym miesiącu, kiedy lato, w Polsce królowało.




zachód słońca nad Jeziorem Salęt Wielki

Probark

droga po dawnej kolejce wąskotorowej, Popowo Salęckie






zachód słońca nieopodal Jeziora Czarne, Mrągowo

Wszystkie zdjęcia robione były telefonem komórkowym, a nie profesjonalnym sprzętem. Zdjęcia są nieobrobione z żadnych programach. Mam nadzieję, że się spodobają. 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne widoczki <3 Tęsknię za tymi ciepłymi wieczorami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja również, a tu powoli trzeba się zaopatrywać w kocyk i ciepłą herbatkę..

      Usuń
  2. Strasznie płasko tam masz :D Ale całkiem ładnie :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że to Pojezierze? :P No wiadomo ;)

      Usuń
  3. Niech lato jeszcze wróci bo mnie odpadło pierwsze jesienne przeziębienie a przede mną kilka imprez sportowych:(
    Zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś szybko doszła do zdrowia! :)
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, mega mi się podoba, jak wyglądają na nich te wyraźne białe chmurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie tam w Twoich stronach <3

    OdpowiedzUsuń