poniedziałek, 16 maja 2016

Podsumowanie sezonu: Okiem kibica

W tym poście chciałabym napisać parę słów na temat minionego sezonu ligowego. Jutro oficjalnie zacznie się sezon reprezentacyjny, uznałam więc na idealny moment na podsumowanie tego co działo się na parkietach Plus Ligi i Ligi Mistrzów.




#Fakty


  • W sezonie 2015/2016 pierwszy raz kupiłam karnet na mecz LOTOS-u Trefla Gdańsk,
  • Byłam na 10 meczach w ramach Plus Ligi i na trzech spotkaniach Ligi Mistrzów,
  • Zdobyłam 4 autografy ( w tym od Luci Vettoriego!), udało mi się zrobić zdjęcie z Mateuszem Miką, Marco Falaschim, Bartkiem Gawryszewskim i Bruno Rezende (!!!) oraz Stephane'em Antigą i Łukaszem Kadziewiczem.


Co zapamiętam z minionego sezonu?


Na pewno pierwszy mecz LOTOS-u z Vojvodiną Nowy Sad, na którym miało mnie nie być, a ostatecznie kupiłam bilet chwilę przed pierwszym gwizdkiem sędziego. Pojedynkami, które szczególnie zapadły mi w pamięć, były zwycięskie pojedynki z DHL Modeną i ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle. Niewątpliwie pamiętnym wydarzeniem było spotkanie Matta Andersona na molo w Sopocie (Uśmiech w realu ma jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach) czy zdjęcie z Bruno i autograf Luci. W tym sezonie także udało mi się zrobić pierwsze zdjęcia na Ergo Arenie. Lecz przede wszystkim zapamiętam chwile wspólnego kibicowania i dobrej zabawy ze znajomymi. Dziękuję Asi za wspólne kibicowanie na wszystkich meczach i wspaniałe zdjęcia. Anetka, Asia, Jola i Klaudia- ogromne podziękowania za wspólną świetną zabawę na meczu z Zenitem Kazań. Marcelina- super się z Tobą bawiłam. Daria- Tobie również wielkie dzięki za zdjęcia, wspólne dopingowanie i wyjście na zakończenie sezonu. Bez Was ten sezon nie byłby taki wspaniały!

 Tymczasem jutro pierwsze spotkanie Biało-czerwonych! Już nie mogę się doczekać! #GoPoland



3 komentarze:

  1. Takie tam: Ja, Marco i Śmietnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten śmietnik, który był później przestawiany przez Marco? :D Będzie mi go brakowało.. W sensie Marco, nie śmietnika! :p

      Domi, dzięki za ten cały sezon! :*

      Usuń
    2. Chyba tak :P Mi też będzie brakować Marco :(

      Usuń