środa, 23 sierpnia 2017

Moje autografy: część pierwsza

W dzisiejszym poście chciałabym napisać kilka słów o mojej skromnej (JESZCZE) kolekcji autografów. W tym poście skupię się na autografach Polaków, a w kolejnej pokażę te zagranicznych graczy.




Bartosz Gawryszewski to gracz urodzony 22 sierpnia 1985 roku w Warszawie. Gra na pozycji środkowego. Od sezonu 2017/2018 będzie reprezentował barwy Espadonu Szczecin. Autograf zdobyłam podczas występów Bartka w LOTOS-ie Treflu Gdańsk 7 maja 2016 roku. 


Damian Schulz to gracz urodzony 26 lutego 1990 w Lęborku. Obecnie jest atakującycym z zespole gdańskiego LOTOS-u Trefla. Zdobywca Pucharu Polski oraz Wicemistrzostwa Polski. Autograf (tak jak poprzedni) zdobyłam osobiście podczas uroczystego zakończenia sezonu gdańskiego klubu 7 maja 2016 roku.


Bartosz Kurek urodził się 29 sierpnia 1988 roku w Wałbrzychu. Gra na pozycji przyjmującego, jak również atakującego. Trzykrotny mistrz Polski oraz zdobywca Pucharu Polski. Złoty i brązowy medalista Mistrzostw Europy. Od sezonu 2017/2018 będzie występował w tureckim klubie Ziraat Bankasi Ankara. Autograf otrzymałam w prezencie urodzinowym w zeszłym roku od mojej cudownej Asi. #najlepszyprezentever #marzeniasięspełniają


Dawid Konarski urodzony 31 sierpnia 1989 w Świeciu siatkarz grający na pozycji atakującego. Mistrz Świata 2014, trzykrotny mistrz Polski oraz zdobywca Pucharu Polski. Od sezonu 2017/2018 będzie reprezentował barwy Ziraatu Bankasi Ankara. Autograf Dawida zdobyłam 14 lipca 2016 roku podczas ubiegłorocznego Final Six Ligi Światowej, po meczu z Serbią w krakowskiej TAURON Arenie.


Karol Kłos to kolejny z Mistrzów Świata, którego autograf udało mi się zdobyć. Karol urodził się 8 sierpnia 1989 roku w Warszawie. Gra na pozycji środkowego w PGE Skrze Bełchatów. Dwukrotny mistrz Polski oraz trzykrotny zdobywca Pucharu Polski. Autograf Karola, tak jak i poprzedni zdobyłam w zeszłym roku podczas trwania Final Six.


Łukasz Kadziewicz to urodzony w 20 września 1980 roku w Dobrym Mieście siatkarz grający na pozycji środkowego, wicemistrz świata 2006 roku. Obecnie jest komentatorem oraz ekspertem Polsatu. Autograf zdobyłam osobiście podczas spotkania z Łukaszem w gdyńskiej Riwierze w zeszłym roku.


Maciej Zakościelny to urodzony 7 maja 1980 roku w Stalowej Woli aktor, znany z roli w komediach "Tylko mnie kochaj" (jak ja uwielbiam ten film!!! <3), "Dlaczego nie!", "Listy do M 2", "7 rzeczy, których nie wiecie o facetach" oraz seriali "Kryminalni", "Na dobre i na złe" oraz "Czas Honoru". Autograf zdobyła dla mnie Iza (jeszcze raz serdecznie dziękuję!). To mój jedyny "niesportowy" autograf. 



Mateusz Mika urodził się 21 stycznia 1991 roku w Kobiernicach. Gra na pozycji przyjmującego. Do największych sukcesów tego gracza należą: Mistrzostwo Świata 2014, Mistrzostwo Polski oraz Puchar Polski. Występuje w LOTOS-ie Treflu Gdańsk, gdzie od przyszłego sezonu będzie pełnił funkcję kapitana. Autograf zdobyłam po jednych z meczu gdańskiej drużyny w minionym sezonie. 


Miłosz Hebda urodził się 11 marca 1991 roku w Nowym Sączu. Jego pozycja to przyjmujący. Od przyszłego sezony reprezentował będzie włoski klub New Mater Volley Castellana. Autograf zdobyłam na uroczystym zakończeniu sezonu 2015/2016 LOTOS-u Trefla Gdańsk 7 maja 2016. 


Piotr Gruszka to urodzony 7 marca 1977 roku, w Oświęcimiu siatkarz grający na pozycji atakującego, obecnie trener GKS-u Katowice. Wicemistrz świata 2006, mistrz Europy 2009, brązowy medalista Ligi Światowej, 5-krotny Mistrz Polski oraz 3-krotny zdobywca Pucharu Polski. Autograf zdobyłam po meczu LOTOS-u z GKS-em Katowice 30 listopada 2016 roku w Ergo Arenie. 


Sebastian Świderski to urodzony 26 czerwca 1977 roku w Skwierzynie były reprezentant kraju, siatkarz. Grał na pozycji przyjmującego. Do jego największych sukcesów należą Wicemistrzostwo Świata 2006, 3-krotne mistrzostwo Polski, Puchar Włoch oraz Puchar Polski. Obecnie jest prezesem klubu ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Autograf zdobyłam osobiście 16 października 2016 roku w gdańskiej Ergo Arenie po meczu gdańskiej drużyny z zespołem z Kędzierzyna- Koźla.


Piotr Gacek urodził się 16 września 1978 roku w Grodkowie. Siatkarz występował na pozycji libero. Wicemistrz Świata 2006 oraz mistrz Europy 2009, 2-krotny Mistrz Polski oraz 5-krotny zdobywca Pucharu Polski. Autograf zdobyła dla mnie Asią (Wielkie Dzięki!) podczas uroczystego zakończenia sezonu LOTOS-u Trefla, na którym niestety nie mogłam być.

źródło: wikipedia 

6 komentarzy:

  1. No no, ładna kolekcja ;) Za jakiś czas na pewno będzie dużo więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na razie to pokazałam tylko połowę tej kolekcji ;P No, mam nadzieję! ;)

      Usuń
  2. Nie mam chyba Hebdy, Schulza i Gruszki, więc zazdro 😛
    Powodzenia w dalszym zbieraniu, to jest mega fajne 💪😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz dużo takich, które ja chciałabym mieć :P Więc też mam zazdro xD
      zobaczymy jak to dalej pójdzie! :P

      Usuń
  3. Ładnie rośnie ta kolekcja, oby tak dalej! :D

    Zostałam nazwana twoją cudowną Asią, ajajaj *rumieni się* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby! 😉
      Czasem i mi zdarzy się coś miłego napisać ❤️

      Usuń