wtorek, 2 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca

"Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów. Maszeruj śmiało według muzyki, którą tylko ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie oglądania się do tyłu."

Paulo Coelho

Pierwszy (pełny) miesiąc wakacji za mną. Było mnóstwo emocji, pozytywnych wrażeń, niesamowitych spotkań. Przyznam, że był to jeden z lipców, które na długo zapamiętam. Jestem zadowolona, że udało mi się zrealizować kilka punktów z mojej listy, a kilka jest w trakcie. Jeśli chcecie śledzić postępy w realizacji moich przed urodzinowych marzeń zapraszam do posta 21 rzeczy. Miałam okazję wyjechać, ale także cieszyłam się z chwil spędzonych na rodzinnych, przepięknych Mazurach. Wiele radości sprawiły mi spotkania ze znajomymi, jak również czytanie książek, na które w końcu mam czas. Poza tym jestem dumna, że udało mi się założyć Fanpage'a, a także pisać więcej postów.

#siatkówka

Siatkarsko, lipiec to przede wszystkim  Liga Światowa i Final Six w Krakowie, na którym, jak wiecie z poprzednich postów, miałam okazję być i podziwiać grę biało-czerwonych. Zmagania  wygrali świetnie spisujący się Serbowie, drugie miejsce zajęła ekipa z Brazylii, a na najniższym stopniu podium uplasowali się podopieczni Laurenta Tillie- Francuzi. Polacy niestety nie wyszli z grupy (pierwsze spotkanie wygrali 3:2, a w kolejnym ulegli Serbii 3:1) . Po zakończeniu zmagań w LŚ siatkarze udali się na krótkie urlopy, a następnie wyruszyli do Rio. Pierwszy mecz naszych reprezentantów 7 sierpnia o godzinie 20. Polacy zmierzą się z reprezentacją Egiptu.

#podróże

Podróżniczo wydarzyło się naprawdę sporo. Na początku lipca odwiedziłam Asię i miałam okazję podziwiać przepiękne równiny w okolicy Malborka. Pojechałyśmy także na jednodniową wycieczkę do trójmiasta. W Sopocie załatwiłyśmy sprawy uczelniane, a następnie ruszyłyśmy do Gdyni. Najpierw do Riwiery, a potem na plażę.

Kolejnym przystankiem na podróżniczej mapie Polski był Kraków, gdzie spędziłyśmy niecałe trzy dni. Udało nam się zwiedzić kawałek Starego Miasta (Barbakan, Bramę Floriańską, Sukiennice, Wawel) i zobaczyć mecze w TAURON Arenie Kraków. Przyznam, że Kraków jest pięknym miastem i z chęcią bym tam wróciła, mam lekki niedosyt. Z chęcią zobaczyłabym jeszcze kilka miejsc w tym uroczym mieście. Więcej o pobycie w stolicy małopolski w poście Krakowska Przygoda

Ponadto wspólnie z Asią spędziłyśmy jeden dzień na Warmii, a dokładniej w Olsztynie. Przyznam, że Olsztyn zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Dużo zieleni i pięknych miejsc. Byłyśmy m.in. przy pomniku wybitnego polskiego astronoma Mikołaja Kopernika, w parku, a także przy Bramie Górnej i w okolicy olsztyńskiego zamku.

Udało mi się także pospacerować po moich pięknych mazurskich okolicach, może to nie podróże, ale uważam, że warto w tym poście pochwalić się także terenami na których mieszkam, bo uważam, że są nadzwyczajnie piękne.

#spotkania

W lipcu miałam okazję gościć u siebie Asię i Jolę. Byłam szczęśliwa, że zechciałyście mnie odwiedzić. Cieszę się, że miałam okazję pokazać Wam kawałek moich, pięknych mazurskich jezior, lasów... Mam nadzieję, że Wam się podobało. Dziękuję, że zechciałyście się ze mną zobaczyć!

#postcrossing

W tym miesiącu nie otrzymałam żadnej kartki. Jednak sama wysłałam kilka pocztówek, więc myślę, że w sierpniu coś dostanę. Jedyne pocztówki jakie dołączyły do mojej kolekcji to te zakupione w Krakowie.

#active

Udało mi się kilkakrotnie wybrać na przejażdżkę rowerową, staram się także codziennie wychodzić na spacer, bo w czerwcu niezbyt mi to wychodziło.

#shopping

W lipcu nie szalałam z zakupami. W Krakowie kupiłam spódniczkę, koszulkę oraz peeling do ciała, a w Mrągowie dokonałam zakupu nowych okularów przeciwsłonecznych. W sklepie zielarskim zaopatrzyłam się w olej z czarnuszki.

#książkowo

W lipcu udało mi się przeczytać aż 8 książek. Bardzo podobała mi się trylogia "Dotyk Julii" czy poruszająca "love, Rosie". W miejskiej bibliotece "złapałam" najnowszą część "Millennium", na którą od jakiegoś czasu miałam ochotę przeczytać.

Może macie jakieś tematy o których chcielibyście poczytać na blogu? Piszcie śmiało w komentarzach! Rozważam tematy nowych postów  z chęcią poznam sugestie czytelników.