środa, 2 marca 2016

Welcome to my World

Pomysł na bloga narodził się na koniec zeszłego roku i był moim postanowieniem noworocznym. Jednak dopiero z końcem lutego udało mi się przejść co czynu. Miałam sporo wątpliwości czy to aby na pewno dobry pomysł, ale po chwili namysłu stwierdziłam: Dlaczego nie? Co szkodzi spróbować? Zbliża się wiosna i czas na zmiany i nowe pomysły. Czas działać. Dlatego wspólnie z Asią założyłam konto na bloggerze, znalazłam nazwę i boom: Jestem!
Blog ma opowiadać o tym jak smakuję życie. O swoich pasjach, o tym jak staram się je realizować, o rzeczach, o mojej wielkiej miłości do siatkówki i podróży. Opowiedzieć wam o moich pasjach jakimi są kolekcjonowanie pocztówek, literatura czy moda. Pokazać mój mój świat z różnych stron: walkę o marzenia, które spełniają się kiedy mocno w to wierzymy. Tu chciałabym się podzielić z Wami tym cytatem: "Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, ze wymaga on czasu. Czas i tak upłynie". Właśnie on przyświeca mi w realizacji moich zamierzeń. Na tym blogu chciałabym pokazać moje drogi do małych i większych celów i jak przy tej drodze odkrywam smaki życia, zarówno te słodkie, jak i kwaśne, a czasem i nawet gorzkie. 

Chciałabym także zaprosić was do przeczytania kolejnych postów, które okażą się niebawem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz